Pytania i odpowiedzi

Rejestracja

  1. Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć odnośnik „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

  1. Czy muszę rejestrować konto aby dokonać zakupów?

Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i nie jest wymagana do złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że założenie konta w sklepie wiąże się z wieloma przywilejami takimi jak brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach, możliwość monitorowania w dowolnym momencie stanu realizacji Twojego zamówienia, branie udziału w konkursach, otrzymywanie informacji o nowościach, promocjach, wyprzedażach.

 

Zamówienia

  1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Funko - sklep dla domu i ogrodu. 

  1. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

  1. Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Próba anulowania zamówienia polega na wysłaniu pod adres email biuro@funko-shop.pl informacji o rezygnacji z zamówienia i złożeniu zamówienia raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

  1. Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, to czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Zależy to od gabarytu obu rzeczy. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mail lub telefoniczny z informacją, których aukcji zapytanie dotyczy.

  1. Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie Państwa firmy?

Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia w siedzibie naszej firmy.

  1. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

W chwili obecnej sklep Funko - sklep dla domu i ogrodu realizuje zamówienia na terenie RP.

 

Wymiany i zwroty towarów

  1. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

W ciągu 14 dni od momentu odbioru towaru każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny zwrotu.

  1. Czy zakupiony towar mogę wymienić na inny?

Nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Można dokonać zwrotu zakupionego już towaru i złożyć nowe zamówienie na wybrany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl